objekt
objekt
Denna verkar riktig fin! Vad tycker ni?
http://www.blocket.se/vi/11336577.htm?ca=11_s
Piaggio Vespa V50R -74
Baotian Retro -05
Piaggio Vespa V50R -74
Baotian Retro -05
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by kejj</i>
<br />Denna verkar riktig fin! Vad tycker ni?
Piaggio Vespa V50R -74
Baotian Retro -05
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Nya fordon??
// Bobo
<br />Denna verkar riktig fin! Vad tycker ni?
Piaggio Vespa V50R -74
Baotian Retro -05
Nya fordon??

// Bobo
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by kejj</i>
<br />
Mancino, fortfarande nej
Piaggio Vespa V50R -74
Baotian Retro -05
Hmm...undrar om jag omedvetet gör dig irriterad på mig.
Trevlig scooter-helg!
<br />
Mancino, fortfarande nej

Piaggio Vespa V50R -74
Baotian Retro -05
Hmm...undrar om jag omedvetet gör dig irriterad på mig.
Trevlig scooter-helg!
<br />Haha!
Verkligen inte!
Tycker mest det är charmigt kul!

Piaggio Vespa V50R -74
Baotian Retro -05
Bra
Måste ändå erkänna att jag troligtvis(förhoppningsvis) kommer vara barnsligt förtjust i Scooteriet ett bra tag till.
<br />Haha!
Verkligen inte!
Tycker mest det är charmigt kul!

Piaggio Vespa V50R -74
Baotian Retro -05
Bra

Måste ändå erkänna att jag troligtvis(förhoppningsvis) kommer vara barnsligt förtjust i Scooteriet ett bra tag till.
Håller med Calle!
Jag skulle kunna vara intresserad av ett sådant objekt, men jag lägger sådarna tankar på framtiden.
Iom att jag ännu är en nybörjare med varken kunskap om mek eller nån bra plats att sitta och lära sig motorerna på scootrar så är det lite synd att införskaffa ett objekt som bara står.
Känns som att smallframes är utmärkt till att börja med. Verkar enklare att fixa och trixa med och lära sig!
I framtiden ser jag gärna till att köpa en lambretta, restaurerad eller inte. Om det finns några kvar då.
Onekligen så är mitt favvo objekt och önskan en SX eller GP. Tycker de är snyggast.
Mancino: Inget fel i det alls! Kör på!
/K
Piaggio Vespa V50R -74
Baotian Retro -05
Jag skulle kunna vara intresserad av ett sådant objekt, men jag lägger sådarna tankar på framtiden.
Iom att jag ännu är en nybörjare med varken kunskap om mek eller nån bra plats att sitta och lära sig motorerna på scootrar så är det lite synd att införskaffa ett objekt som bara står.
Känns som att smallframes är utmärkt till att börja med. Verkar enklare att fixa och trixa med och lära sig!
I framtiden ser jag gärna till att köpa en lambretta, restaurerad eller inte. Om det finns några kvar då.
Onekligen så är mitt favvo objekt och önskan en SX eller GP. Tycker de är snyggast.
Mancino: Inget fel i det alls! Kör på!
/K
Piaggio Vespa V50R -74
Baotian Retro -05
<br />Jepps, det var jag med min china girl, var på väg att träffa några polers!
Såg du röda Lambrettan? tror det var en GP, hur snygg som helst! Ser var det nån tjej med en cresent 'vespa'
Du borde haffat tag i mig och hälsat!
Piaggio Vespa V50R -74
Baotian Retro -05
Njo, det skulle jag ju ha gjort, men var lite osäker.
Jag om en kompis gick runt och satte upp affischer, en ganska nära där du parkerade. Får hälsa nästa gång
Nope, såg inte Lambrettan, men en hel del annat i Vespa-väg. Bl.a. en gul smallframe med Checkers-rand(?)som rusade förbi på Götgatan
<br />Jepps, det var jag med min china girl, var på väg att träffa några polers!
Såg du röda Lambrettan? tror det var en GP, hur snygg som helst! Ser var det nån tjej med en cresent 'vespa'

Du borde haffat tag i mig och hälsat!
Piaggio Vespa V50R -74
Baotian Retro -05
Njo, det skulle jag ju ha gjort, men var lite osäker.
Jag om en kompis gick runt och satte upp affischer, en ganska nära där du parkerade. Får hälsa nästa gång

Nope, såg inte Lambrettan, men en hel del annat i Vespa-väg. Bl.a. en gul smallframe med Checkers-rand(?)som rusade förbi på Götgatan
<br />affisher! Då gick du typ brevid mig!
Ah, synd, lambrettan var skitsnygg.
vad var det affisher om?
Piaggio Vespa V50R -74
Baotian Retro -05
Vi hade release-fest för våran EP igår. Det var det vi affischerade om. Satte upp en på toan vid din kinesiska.
<br />affisher! Då gick du typ brevid mig!
Ah, synd, lambrettan var skitsnygg.
vad var det affisher om?
Piaggio Vespa V50R -74
Baotian Retro -05
Vi hade release-fest för våran EP igår. Det var det vi affischerade om. Satte upp en på toan vid din kinesiska.