Får jag ett sånt blås, så får reservhjulet stryka på foten.
Mvh
Guran
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Bobo</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Hedge</i>
<br />Jag måste bara:
Om bara någon ville serietillverka detta:
http://www.lofstrom.net/vespa/fettx/galetblas.jpeg[/img]
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Federico</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Hedge</i>
I vissa fall, som t ex för Vespa T5, så finns det två krökar att välja på, en längre och en kortare, vilket ger möjligheten att stämma av blåset för lägre eller högre varv.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
tyvärr finns det inget för hög eller låg scooter, vill man köra lågt men Jim Lomas så blir det till att ta fram kapskiva och svets! [|)]
Federico
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
************************
Bättre sörja den kolv som skar
Än aldrig trimma en motor
************************
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Ser halvkörigt ut med reservhjul med det blåset...
// Bobo
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
************************
Bättre sörja den kolv som skar
Än aldrig trimma en motor
************************