Bella Åland
Fina bilder Bergfors!! Kul att du kommer i år igen! Jag har trummat ihop lite fler "locals" till i år. Jag har också varit i kontakt österut med fastlandssidan, vilka svrarat att det finns intresse att komma över.
Så bästa scooterister, det skulle vara kul om vi i år skulle bli en lite större svärm scootrar att trängas med Ducatis (svenska ducatiklubben på ingång även iår) och annat.
Jag hjälper gärna till och kollar alternativt boende eller möjlighet till andra aktiviter om så önskas.
mvh
Marcus/Bella Åland
Så bästa scooterister, det skulle vara kul om vi i år skulle bli en lite större svärm scootrar att trängas med Ducatis (svenska ducatiklubben på ingång även iår) och annat.
Jag hjälper gärna till och kollar alternativt boende eller möjlighet till andra aktiviter om så önskas.
mvh
Marcus/Bella Åland
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by marqs</i>
<br />Fina bilder Bergfors!! Kul att du kommer i år igen! <hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Grattis i efterhand till vinsten, Marcus!
/Jörgen
"she's got a motor scooter with a little rubber tooter and I fall to the ground when I hear that sound"
<br />Fina bilder Bergfors!! Kul att du kommer i år igen! <hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Grattis i efterhand till vinsten, Marcus!
/Jörgen
"she's got a motor scooter with a little rubber tooter and I fall to the ground when I hear that sound"
Bella Åland 2007
Då har alltså 2007 års upplaga av Bella Åland avverkats. Trots osäkert väder dagen innan sken solen på torget och alla italienska skönheter på lördagen i Mariehamn.
Mängden Vespor slog tidigare rekord med bred marginal. Men inte en enda Lambretta? Det gick ett rykte i Mariehamn att en Lambrettaklubb från Stockholm hade tagit fel på datum och kommit två veckor för tidigt...

Massor med Vespor!

Idel italienska fullblodshojar. Röda så klart!

Tuffa vespister från Sverige.

SSC var väl representerade.

En till bild på coola Vespa-åkare

Ålänningar kör också Vespa!

Vilken Vespa är snyggast?

Den här tjejen hade åkt Vespa från Finland.

Ålandspannkaka!

Inte bara Piaggio har gjort snygga hojar.

Konst på fyra hjul.
/Jörgen - er utsände fotograf
Mängden Vespor slog tidigare rekord med bred marginal. Men inte en enda Lambretta? Det gick ett rykte i Mariehamn att en Lambrettaklubb från Stockholm hade tagit fel på datum och kommit två veckor för tidigt...

Massor med Vespor!

Idel italienska fullblodshojar. Röda så klart!

Tuffa vespister från Sverige.

SSC var väl representerade.

En till bild på coola Vespa-åkare

Ålänningar kör också Vespa!

Vilken Vespa är snyggast?

Den här tjejen hade åkt Vespa från Finland.

Ålandspannkaka!

Inte bara Piaggio har gjort snygga hojar.

Konst på fyra hjul.
/Jörgen - er utsände fotograf
-
- Drömmare
Snygga bilder och en trevlig träff!
Blev glatt överraskad av att se bilder på mig själv och min kamrat här på forumet (vi är de coola svenskarna...). Vi hade alls inte planerat att deltaga, faktum är att vi inte ens visste om arrangemanget. Vi åkte förbi av ren nyfikenhet och blev invinkade på torget och möttes av fantastiskt vänliga människor. Kan verkligen rekommendera denna träff och vi kommer att försöka vara med i år igen, fast denna gång planerat!