<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by vespaco</i>
<br />Så trevligt, en deltagare vars bilder tydligen irrat på vägen till Fritte. Så är det med <font color="red">nätverket</font id="red">, just när man lärt sig lita på det så tar mailen vägen via Kongo eller något. Det är bra att de kom fram!<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">För kännedom: det heter <font color="red">internet</font id="red">...
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by vespaco</i>
<br />Jag skulle definitivt säga att denna modell är inspirerad av blått! Och är det inte TerraFredriks favoritskoter som tjänat som modell! Nu får du nog lov att backa din skickade röstningssedel, TF!
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Tyvärr Vespaco, min röstning är oåterkallelig. Verkligen en jättefin blå smallframe av lera, men har man röstat så har man...
Till modellbyggaren av den blå scootern: urtjusigt arbete! Du har verkligen fått fram smallframens särdrag på ett bra sätt. Se gärna till att skicka in bidraget i rättan tid till nästa gång - nu kanske du gick miste om någon poäng i och med att jag hann rösta! Så kan det gå...
/ Fredrik