modellbyggarinspiration från tomteverkstaden

Här handlar det om utseende och stil på våra scootrar. Är det mest krom som vinner eller ska det vara race-stuk?
Post Reply
Federico
För mycket fritid...
För mycket fritid...

modellbyggarinspiration från tomteverkstaden

Post by Federico »

råkade hitta bilder på ett par massagelambrettor som jag byggde på skoj för många år sedan. skulle ge bort en sån massagerullare i present men hittade bara tråkiga trädjur och konstiga bollar. så det fick bli en egen design. kanske kan ge någon lite inspiration inför modellbyggandet!

Image
Image

Federico
fritte
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by fritte »

<font color="teal"><b>Ojdå! Vi kände hotet...</b></font id="teal">:x:x:x:x
Terraplane Blues

Post by Terraplane Blues »

Ja, jäklar vad snygga! Du har helt klart talang för sån't där, Federico. Hade jag varit i Dina kläder skulle jag omedelbums säga upp mig från mitt arbete och göra massagelambrettor på heltid. Extremt vackra!

Scooterhälsningar

/ Fredrik

PS. Grattis i förskott till förstapriset i modellbyggartävlingen! :) DS.

/ Fredrik
Federico
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by Federico »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Terraplane Blues</i>
<br />Ja, jäklar vad snygga! Du har helt klart talang för sån't där, Federico. Hade jag varit i Dina kläder skulle jag omedelbums säga upp mig från mitt arbete och göra massagelambrettor på heltid. Extremt vackra!

Scooterhälsningar

/ Fredrik

PS. Grattis i förskott till förstapriset i modellbyggartävlingen! :) DS.

/ Fredrik
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

ja, jag kanske skulle starta tomteverkstad. frågan är hur stor marknaden är för en massagelambretta?

OBS! detta är inget bidrag till tävlingen.

Kom ihåg! det är inte alltid slutfinish som räknas, en bra idé är värd mer än ett par perfekt målade DL stripes!

Federico
Paka
Trollkarl
Trollkarl

Post by Paka »

Kalas! Men var är de uppställda? På BVC?
/P
vespaco
Trollkarl
Trollkarl

Post by vespaco »

Jag skulle behöva en! Adb-jobbet gör min nacke helt krampig nu när man inte har vespa-delar att snygga upp. Men får jag en vespa-massagerullare hellre? :P
Federico
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by Federico »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Paka</i>
<br />Kalas! Men var är de uppställda? På BVC?
/P
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

fotat på mitt gamla jobb i Örebro, kommer inte ihåg vilket år men vi hade ju en DIGITAL-kamera där, för dyr för att lånas ut till de anställda så man fick ta dit det man ville plåta. tror att det var 2megapixel, kostade väl 10k eller mer.

Federico
Post Reply