butiken vid hötorget
butiken vid hötorget
vem har ordnat vinterförvaring vid PUB?
står en li, en tv och en sx där. är det bara skyltning, eller vad är grejen? synd på så fina scootrar, fast kul att se..
2x v50 '81, luna 50s
står en li, en tv och en sx där. är det bara skyltning, eller vad är grejen? synd på så fina scootrar, fast kul att se..
2x v50 '81, luna 50s
Har man köpt en köper man lätt en till. Och kanske ännu fler. Och det är ju inte fel att sprida lite plåttrivsel i Pub's annars så könlösa lokaler.
Mvh
Guran
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by erikh</i>
<br />alltså, det står tre stycken inuti PUB, litegrann som julgranar. mest det jag var fundersam på, om det är så gott om lambrettor att man kan ha dem som skyltdockor.. egentligen är jag bara avundsjuk
2x v50 '81, luna 50s
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Bättre sörja den kolv som skar
Än aldrig trimma en motor
Mvh
Guran
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by erikh</i>
<br />alltså, det står tre stycken inuti PUB, litegrann som julgranar. mest det jag var fundersam på, om det är så gott om lambrettor att man kan ha dem som skyltdockor.. egentligen är jag bara avundsjuk
2x v50 '81, luna 50s
Bättre sörja den kolv som skar
Än aldrig trimma en motor
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">vem har ordnat vinterförvaring vid PUB?
En är iallafall Bo Martins, dom ska visst hämtas på måndag så passa på och titta.
Mvh // Bobo
En är iallafall Bo Martins, dom ska visst hämtas på måndag så passa på och titta.
Mvh // Bobo
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Paka</i>
<br />Alla är kopplade till 20 000 volt och övervakas från ett kontrollrum.
/P
jo, igår var ambulansen där igen, en stackare kunde inte hålla fingrarna i styr. titta noga på marmorgolvet där två brännmärken efter skosulor finns kvar.
Federico
<br />Alla är kopplade till 20 000 volt och övervakas från ett kontrollrum.
/P
jo, igår var ambulansen där igen, en stackare kunde inte hålla fingrarna i styr. titta noga på marmorgolvet där två brännmärken efter skosulor finns kvar.
Federico
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">För Bosses röda Serveta känner jag väl igen.<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Fast om jag förstod saken rätt när jag pratade med honom i morse så är det en blå/vit engelskregistrerad och inte hans röda.
Mvh // Bobo
Fast om jag förstod saken rätt när jag pratade med honom i morse så är det en blå/vit engelskregistrerad och inte hans röda.
Mvh // Bobo
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Bobo</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">För Bosses röda Serveta känner jag väl igen.<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Mvh // Bobo
jo, det är en riktig gräddbakelse! cremefärgade sadlar och ram, nagellacksblå kåpor... "head turner" som man brukar säga
Federico
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">För Bosses röda Serveta känner jag väl igen.<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Mvh // Bobo
jo, det är en riktig gräddbakelse! cremefärgade sadlar och ram, nagellacksblå kåpor... "head turner" som man brukar säga
Federico