X-mas Bash

Annonsera och diskutera svenska träffar här.
Post Reply
Havsbris
Dekaltrimmare
Dekaltrimmare

X-mas Bash

Post by Havsbris »

För att få lite glädje i vintermörket har vi i år bestämt oss för att göra som norrmännen. Det är dags för en julfest!

9/12 kl 21.00 är det dags för All-nighter med jultema. Platsen är gbg på Preppens MC tidigare använt till 2-stroke.

För mer info se www.bluessc.se eller kontakta mig på jonathan_borgstroem@yahoo.se . Är ngn sugen på ett set bakom skivspelarna kan detta kanske vara en möjlighet. Bara att maila och kolla.

Hoppas ni är sugna på att fira med oss! /Blues SC
Bill Hicks
Lärling
Lärling

Post by Bill Hicks »

Är det inte på Hising Island?
primavera133
Administrator
Administrator

Post by primavera133 »

Jo det är på Hising Island. Preppens genomgår en större renovering så där går inte att ha några fester. Tro mig, mina scootrar står där i röran... :cry:
Havsbris
Dekaltrimmare
Dekaltrimmare

Post by Havsbris »

Precis!

Skönt att alla hänger med! Hising Island är det naturligtvis som skall intas den 9:e.

Ses där! :twisted: [8]
Havsbris
Dekaltrimmare
Dekaltrimmare

Post by Havsbris »

Tjena !

Som ni förhoppningsvis vet är det ju julfest all-nigheter på Hising Island Mc i gbg den 9/12 från 21.00. Vi hoppas ju naturligtvis att så många av er som möjligt har möjlighet att komma förbi.

Dj:s i dagsläget är: Roge the Mod, Amy & Christian (souldivor med pop i blodet), Hector och Soulof så klart. Blandningen är total. Förvänta er allt från indie dängor till punk, soul och ska.

Redan nu vet vi att det kommer över lite skottar, några tyskar som brukade besöka Run n Race och folk från såväl sthlm, som ett gäng från skaune, ett gäng från sthlm och naturligtvis är gnällbältet hyffsat representerat.

Hoppas vi ses där!!! :?:twisted:8):D[^]

/Jonathan
Bill Hicks
Lärling
Lärling

Post by Bill Hicks »

Jag kommer!
Post Reply