Hej - det går framåt med allt. Dock sitter jag just nu och ska beställa ett ramlager till min touring 58. Det ska tydligen heta "6105". Hittar ingen sån notering på EMscooters. Nån som vet vad jag ska ha?
mvh Ola
Ramlager 6105
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by finnen69</i>
<br />Hej - det går framåt med allt. Dock sitter jag just nu och ska beställa ett ramlager till min touring 58. Det ska tydligen heta "6105". Hittar ingen sån notering på EMscooters. Nån som vet vad jag ska ha?
mvh Ola
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
6105 ser ut som ett lagernr, men jag fann inget i SKFkatalogen, är du säker på numret? Du skulle kanske kunna ringa EM & fråga...
:)
<br />Hej - det går framåt med allt. Dock sitter jag just nu och ska beställa ett ramlager till min touring 58. Det ska tydligen heta "6105". Hittar ingen sån notering på EMscooters. Nån som vet vad jag ska ha?
mvh Ola
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
6105 ser ut som ett lagernr, men jag fann inget i SKFkatalogen, är du säker på numret? Du skulle kanske kunna ringa EM & fråga...