Ramnummer
Ramnummer
Jag har ett "vrak" utan motor som jag har lite svårt att hitta ramnumret på....tror den är omlackad så det kanske syns dåligt... det är en Vespa 150 ca 60-tal. Den borde sitta på vänster sida någon stans mot där bakdäcket borde sitta.... men jag hittar inget. letar jag fel?
Det ska sitta på ramen snett bakåt/ovanför motorn. Det kan vara överspacklat eller övermålat. Men där ska det vara.
Mvh
Guran
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by stoaks</i>
<br />Jag har ett "vrak" utan motor som jag har lite svårt att hitta ramnumret på....tror den är omlackad så det kanske syns dåligt... det är en Vespa 150 ca 60-tal. Den borde sitta på vänster sida någon stans mot där bakdäcket borde sitta.... men jag hittar inget. letar jag fel?
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Mvh
Guran
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by stoaks</i>
<br />Jag har ett "vrak" utan motor som jag har lite svårt att hitta ramnumret på....tror den är omlackad så det kanske syns dåligt... det är en Vespa 150 ca 60-tal. Den borde sitta på vänster sida någon stans mot där bakdäcket borde sitta.... men jag hittar inget. letar jag fel?
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">