Har fått ny plåt till min asienimporterade superbastard och funderar på om det finns några fina skylthållare att få tag på. Den är ju så fin och blank i lacken så nåt kromat eller rostfritt kanske vore nåt. Tips någon?
/johan
Skylthållare?
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by johan</i>
<br />Har fått ny plåt till min asienimporterade superbastard och funderar på om det finns några fina skylthållare att få tag på. Den är ju så fin och blank i lacken så nåt kromat eller rostfritt kanske vore nåt. Tips någon?
/johan
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
de flesta skylthållare är mindre än svenska måtten om du menar skyltinramning. annars behöver man ingen speciell hållare, men det finns en platta för att fästa skylten om man har en vespa med rund bakdel eller för smallframes, men de syns inte speciellt mycket
Federico
<br />Har fått ny plåt till min asienimporterade superbastard och funderar på om det finns några fina skylthållare att få tag på. Den är ju så fin och blank i lacken så nåt kromat eller rostfritt kanske vore nåt. Tips någon?
/johan
de flesta skylthållare är mindre än svenska måtten om du menar skyltinramning. annars behöver man ingen speciell hållare, men det finns en platta för att fästa skylten om man har en vespa med rund bakdel eller för smallframes, men de syns inte speciellt mycket
Federico
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by johan</i>
<br />Jag funderar ju mest på om jag inte vill ha en trevlig inramning. Det asiatiska "orginalet" är ju just för litet för den svenska skylten. Nu har jag ju istället fyra hål i ramen som inte täcks ordentligt av den nya nummerplåten.
/johan
vad är det för asienhoj du har, visspa eller lambritta?
Federico
<br />Jag funderar ju mest på om jag inte vill ha en trevlig inramning. Det asiatiska "orginalet" är ju just för litet för den svenska skylten. Nu har jag ju istället fyra hål i ramen som inte täcks ordentligt av den nya nummerplåten.
/johan
vad är det för asienhoj du har, visspa eller lambritta?
Federico
/johan
Sätt skruvar innefrån med kromade kupolmutrar.Köpes hos ROFFES./L
/johan
Sätt skruvar innefrån med kromade kupolmutrar.Köpes hos ROFFES./L
Man kan ju alltid klippa till en svensk skylt och få plats i skylthållaren.
Lagligheten får man bedömma själv.
Jag har gjort så på min Veloce. (inte jag på bilden men min scoot)
http://i50.photobucket.com/albums/f325/ ... 040212.jpg
Skoj med importen, skulle vara kul att se bilder!
Lagligheten får man bedömma själv.
Jag har gjort så på min Veloce. (inte jag på bilden men min scoot)
http://i50.photobucket.com/albums/f325/ ... 040212.jpg
Skoj med importen, skulle vara kul att se bilder!