Hej.
Jag tänker trimma min vespa lite lätt,plana topp eller cylle + effektblås eller kanske lite vassare trim kom gärna med förslag,jag kan inte något om trim.
Vespan är en Sprint Veloce kopia= Bajaj Chetak 125cc 1993.
Tackar på förhand för all hjälp jag kan få:?:.
Mvh Janne[^].
Lättrim
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by janix</i>
<br />Hej.
Jag tänker trimma min vespa lite lätt,plana topp eller cylle + effektblås eller kanske lite vassare trim kom gärna med förslag,jag kan inte något om trim.
Mvh Janne[^].
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
det billigaste trimmet till din motor är ett 177cc kit, kostar ca 1200kr.
Federico
<br />Hej.
Mvh Janne[^].
det billigaste trimmet till din motor är ett 177cc kit, kostar ca 1200kr.
Federico
Jag vill minnas att engelska tidningen Scootering, ihop med välkända trimfirman Taffspeed, för nu ganska länge sedan trimmade en Bajaj Cheetak med bl a ett cylinderkit. Har för mig att det inte bara var "bolt-on" utan att det krävdes en del anpassning.
Någon som minns mera? För det tar en bra stund att bläddra igenom lådorna med Scootering
/jens
Någon som minns mera? För det tar en bra stund att bläddra igenom lådorna med Scootering

/jens
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by jencla</i>
<br />Jag vill minnas att engelska tidningen Scootering, ihop med välkända trimfirman Taffspeed, för nu ganska länge sedan trimmade en Bajaj Cheetak med bl a ett cylinderkit. Har för mig att det inte bara var "bolt-on" utan att det krävdes en del anpassning.
/jens
Hej Jens, tänkte du inte på det nummret när de trimmade en sån LML med inbyggt reed i motorblocket? fem,sex, sju år sedan
Federico
<br />Jag vill minnas att engelska tidningen Scootering, ihop med välkända trimfirman Taffspeed, för nu ganska länge sedan trimmade en Bajaj Cheetak med bl a ett cylinderkit. Har för mig att det inte bara var "bolt-on" utan att det krävdes en del anpassning.

/jens
Hej Jens, tänkte du inte på det nummret när de trimmade en sån LML med inbyggt reed i motorblocket? fem,sex, sju år sedan
Federico