Heisann!
Er det noen som vet hvor jeg kan få lastet ned eller kopiert en sprengskisse til en 1960 Vespa 150 (VGLA1T)?
Hilsen Øyvind
Sprengskisse for Vespa150
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Lambretta ld150</i>
<br />Prova här: www.scooterhelp.com/serial/vespa.parts.html
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
tyvärr finns det inte på den sidan och ingen som direkt liknar heller. jag har sprängskisser ligger arkiverade på CD. om du kan vänta en dag eller två så kan jag leta fram och lägga ut. var det någon speciell del som du ville se eller hela katalogen?
Federico
<br />Prova här: www.scooterhelp.com/serial/vespa.parts.html
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
tyvärr finns det inte på den sidan och ingen som direkt liknar heller. jag har sprängskisser ligger arkiverade på CD. om du kan vänta en dag eller två så kan jag leta fram och lägga ut. var det någon speciell del som du ville se eller hela katalogen?
Federico
Heisann Federico!
Jeg kan godt vente en dag eller to og tre!
Generelt er jeg ute etter hele katalogen, da jeg før har jobbet mest med smallframe...
Så nå tenkte jeg å gå over min kjære largeframe i løpet av den sure, norske vinteren, slik at hun er klar til våren og våre norske scootertreff!
Hilsen Øyvind
Jeg kan godt vente en dag eller to og tre!
Generelt er jeg ute etter hele katalogen, da jeg før har jobbet mest med smallframe...

Så nå tenkte jeg å gå over min kjære largeframe i løpet av den sure, norske vinteren, slik at hun er klar til våren og våre norske scootertreff!

Hilsen Øyvind
Hej Øyvind och alla andra lyckliga Touring ägare.
nu har jag lagt ut touringhemsidan igen. precis som den var förr, samma adress, samma bilder:
http://www.meshmen.com/touring/
(kan finnas buggar, ska fixa senare)
Federico
nu har jag lagt ut touringhemsidan igen. precis som den var förr, samma adress, samma bilder:
http://www.meshmen.com/touring/
(kan finnas buggar, ska fixa senare)
Federico