MHRF

För alla frågor rörande renovering av fordon. Främst till originalskick. Ej Vespa Smallframe!
Post Reply
stawros
Dekaltrimmare
Dekaltrimmare

MHRF

Post by stawros »

Hejsan!!
Är det någon som har tagit hjälp av MHRF för att reda ut identiteter och papper och sånt på sin vespa??
/Stawros
Federico
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by Federico »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by stawros</i>
<br />Hejsan!!
Är det någon som har tagit hjälp av MHRF för att reda ut identiteter och papper och sånt på sin vespa??
/Stawros

<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

vad är det för modell du är osäker på?

MHRF kan nog hjälpa dig att komplettera eventuella uppgifter i pappren. Sedan är det inget krav på att MHRF ska vara inblandade i en inreggning av fordon som fallit ur eller importerats, men är ganska säker på att bilbesiktningen inte ifrågasätter uppgifter om en MHRF man har skrivit pappret. trovärdigheten ökar säkert.

Federico
stawros
Dekaltrimmare
Dekaltrimmare

Post by stawros »

Hejsan!
Jag har inte några papper eller plåtar till min vespa. Detta då de har försvunnit i och med en tidigare nedplockning. Kan MHRF hjälpa till med identifiering? Jag har hittat att det är en Vespa S -60 Popolino. Allt är ok med kvitton och sånt.
/Stawros
Federico
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by Federico »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by stawros</i>
<br />Hejsan!
Jag har inte några papper eller plåtar till min vespa. Detta då de har försvunnit i och med en tidigare nedplockning. Kan MHRF hjälpa till med identifiering? Jag har hittat att det är en Vespa S -60 Popolino. Allt är ok med kvitton och sånt.
/Stawros
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

chassiekoden+ramnummer på din Popolino borde kunna ta om vilken årsmodell du har. Andra uppgifter borde någon i SSK kunna hjälpa dig med. Det finns ju en del pop:s i Sverige

lycka till

Federico
Post Reply