Papper..

För alla frågor rörande renovering av fordon. Främst till originalskick. Ej Vespa Smallframe!
Post Reply
stawros
Dekaltrimmare
Dekaltrimmare

Papper..

Post by stawros »

Om man inte lyckas få tag på regpapper på sin vespa är det helt kört då eller?? Jag vet att MHRF kan hjälpa till på något sätt men vet inte hur det går till eller vad det kostar. Är det nån som har haft hjälp av MHRF med att hitta uppgifter om fordon?? Eller måste man köpa en skrotvespa och flytta papper nummer m.m????? Snälla hjälp våren närmar sig med stormsteg..

/Stawros
jamerson
Dekaltrimmare
Dekaltrimmare

Post by jamerson »

På Vägverkets hemsida kan man beställa registreringsbevis, men jag vet inte om det är det du vill göra...
Direkt på förstasidan har de våra populäraste tjänster. Där kan du klicka i beställ registreringsbevis.
stawros
Dekaltrimmare
Dekaltrimmare

Post by stawros »

Hejsan!!

Plåtarna har försvunnit i och med en tidigare nerplockning av förra ägaren, och det finns inga papper på Vespan så jag tror inte att jag kan bestäla regbevis, men jag skall kolla upp detta. Vissa län har ju så att man kan få papper på Vespan då man söker på ramnummer men det går inte i Halland. Jag har tänkt att jag skall ner i länsstyrelsens arkiv och gräva, men har inte hunnit ännu.

/Stawros
jamerson
Dekaltrimmare
Dekaltrimmare

Post by jamerson »

Okej, då förstår jag. Du har alltså inte en aning om vad regnumret var! Då är det svårare, antar jag. Ledsen att jag inte kan vara till mer hjälp, hallänning som jag är...
stawros
Dekaltrimmare
Dekaltrimmare

Post by stawros »

Trevligt med en Hallänning, själv är jag från Halmstad.
/Stawros
jamerson
Dekaltrimmare
Dekaltrimmare

Post by jamerson »

Kommer från Hanhals, men bor i Göteborg! Nu hamnar vi gravt offtopic, men vad fasen!
Post Reply