Passar SI 24/24 och SI 26/26(finns till T5 utan sep. smörjning tror jag) på min PX -83a utan modifieringar? jag har ett 28mm PHBH kit som kräver lite mer mek, och funtar på att använda SI istället.
Är det möjligtvis någon som har ovan nämnda förgasare som ligger och skräpar?
Större förgasare på PX 125
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by knasluva</i>
<br />.Hur ska luftburken fixas? <hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Så att den passar den större förgasaren.
<br />.Hur ska luftburken fixas? <hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Så att den passar den större förgasaren.
-
- Lärling
Hej!
Om du kör med polini 177 så är min rekomendation att du gör allt:twisted: enligt Niklas trimtips. Min erfarenhet är att polinin lever längre desto mer åtgärder du gjort på insug, vev mm. Har själv kört med SI26/26, bra förgasare men tar lång tid att justera in, rekomenderar att du kör på 28mm, cylindern uppskattar det!
Kör själv 28mm på min räser och det funkar bra.
MVH
Patrik Grann
Skara
Om du kör med polini 177 så är min rekomendation att du gör allt:twisted: enligt Niklas trimtips. Min erfarenhet är att polinin lever längre desto mer åtgärder du gjort på insug, vev mm. Har själv kört med SI26/26, bra förgasare men tar lång tid att justera in, rekomenderar att du kör på 28mm, cylindern uppskattar det!
Kör själv 28mm på min räser och det funkar bra.

MVH
Patrik Grann
Skara