V50 slöare varm
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Jor El</i>
<br />
Kicken svarar inte hos mig heller, men det kräver nog en klyvning av motorn antar jag.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
En ovanlig anledning att kicken inte svarar är att kopplingen är för hårt spänd, hände mig nu när jag bytt koppling igen. Men sådan tur har du säkert inte.
<br />
Kicken svarar inte hos mig heller, men det kräver nog en klyvning av motorn antar jag.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
En ovanlig anledning att kicken inte svarar är att kopplingen är för hårt spänd, hände mig nu när jag bytt koppling igen. Men sådan tur har du säkert inte.

är det så jävligt att man måste ha en lödpenna för att kunna byta kondensator på sin v50?
som ny vespaägare är det smått frustrerande när man inser att man för varje del man får bort behöver ett nytt verktyg för att komma vidare ett steg till.en operation som egentligen hade tarvat en timme är nu inne på sitt 4:e nattpass.
/johan
som ny vespaägare är det smått frustrerande när man inser att man för varje del man får bort behöver ett nytt verktyg för att komma vidare ett steg till.en operation som egentligen hade tarvat en timme är nu inne på sitt 4:e nattpass.
/johan
En lödtkolv är väl å andra sidan nåt man har användning för rätt ofta. www.trimlog.se har lödstationer för 200 spänn + moms, vilket verkar rätt bra. Annars finns ju sunkiga clas ohlsson-tänger för nära inpå ingenting. Det finns nog ingenting som jag är så glad att jag har som mina lödkolvar.