Tack Håkan!
ska försöka få några nya bilder nu i veckan.
färgen är volvo från 1968-69 och fanns på 140,164 och 1800, den heter "dark grey 98" och var inte den vanligaste färgen de åren.
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Hakanander</i>
<br />Hej,
Verkligen snygg GS du har Federico. Kan du inte ladda upp lite fler bilder?
Jag konstaterar att jag valde fel grå nyans på min GL, nu när jag sett din gråa !
Håkan
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Federico</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Terraplane Blues</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by primavera133</i>
<br />
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Två brutalsnygga scootrar! Sidostöd är helt klart grejen att ha! Vad är den vänstra för modell? Din Rally är en av mina våta drömmar...

[quote]
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Den grå är min LowRider GS160 Mk1
Federico
Federico