terraplane blues

Här tar vi allt om Vespa Smallframes, V50, Primavera, PK och så vidare...
Post Reply
Vitus
Entusiast
Entusiast

terraplane blues

Post by Vitus »

Har du möjligen glömt av min förfrågan om en bättre begagnad styrtopp?
Skicka gärna ett mail med bild o pris.

Börjar brinna lite i knutarna här i gbg, det enda som är kvar är styret sen är renoveringen komplett.
Vill ut o förorena moder jord med min nyrenoverade motor...:P

MVH Niklas

webmaster får gärna ta bort denna topic när "ärendet" är avklarat då det egentligen inte bidrar till något förutom mig själv då :D
Terraplane Blues

Post by Terraplane Blues »

Hej Niklas!

Du får ursäkta, jag glömde helt bort det - sorry! (Kollar inte min forum-mail varje dag heller) :)

Jag lägger upp några bilder här av två anledningar:

a) att du kan se om den är bättre än din egen och om du vill ha den.

b) att andra kan ge sin åsikt om vad som är ett vettigt pris att ta för den isåfall.

Image

Image

Image

Image

<b><font color="red">Som sagt, är tacksam om någon forumsmedlem skulle vilja ge sin åsikt om vad som är ett lämpligt pris i detta skick. Tack på förhand!</font id="red"></b>

/ Fredrik
Vitus
Entusiast
Entusiast

Post by Vitus »

Inga problem!

hmm skadan är exakt på samma ställe som på mitt styre, så jag får lösa det på något annat sätt.
Men tack för erbjudandet.

MVH Niklas
Terraplane Blues

Ja, aluminiumgjutningen är nog inte den bästa på Vespa alla gånger. Men om inte din skada är värre än min tror jag säkert att någon duktig alu-svetsare kan hjälpa dig. Hoppas att du hittar en annan eller att du kan laga din egen.

Lycka till!

<b><font color="red">EDIT: Forumsaxen Guran får gärna radera tråden nu. Tack!</font id="red"></b>

/ Fredrik
Mancino
Lärling
Lärling

Post by Mancino »

....sjukt att jag samtidigt som jag läste denna tråd-titel lyssnade på en intressant låt på en lånad 12" som jag aldrig hört förut. Tittade på låttiteln...och: Terraplane Blues

Nu är en liten men trevlig cirkel sluten för min del. :D
Terraplane Blues

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Mancino</i>
<br />....sjukt att jag samtidigt som jag läste denna tråd-titel lyssnade på en intressant låt på en lånad 12" som jag aldrig hört förut. Tittade på låttiteln...och: Terraplane Blues

Nu är en liten men trevlig cirkel sluten för min del. :D<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Synd att inte låttiteln var på en 78 varvs stenkaka från 1937 med Robert Johnson - då hade du varit rik! :)

/ Fredrik
Mancino
Lärling
Lärling

Post by Mancino »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Terraplane Blues</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Mancino</i>
<br />....sjukt att jag samtidigt som jag läste denna tråd-titel lyssnade på en intressant låt på en lånad 12" som jag aldrig hört förut. Tittade på låttiteln...och: Terraplane Blues

Nu är en liten men trevlig cirkel sluten för min del. :D<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Synd att inte låttiteln var på en 78 varvs stenkaka från 1937 med Robert Johnson - då hade du varit rik! :)

/ Fredrik
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Fan, jag som tyckte jag kommit långt... tillbaka-"swooooschad" till verkligheten :wink:
Post Reply