<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Patrik_</i>
<br />Oj så fin den är *avundsjuk*
Jo, blinkersarna är monterade på detta sätt:
Glaset är skruvat i en "båge" som syns genom glaset.
Denna är i sin tur fastsatt i en sarg som gömmer sig under handtagsgummit.
Rulla upp gummit försiktigt så ser du infästningen. Du kan behöva vrida denna så att hålet i infästningen kommer mitt för skruven. Skruva ur skruven och därefter dra blinkersarmaturen rakt ut. (Detta är givetvis endast nödvändigt att göra vid felsökning, reparation e dyl).
Samma typ av blinkers fanns även monterade på Rally.
/Patrik
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Tack, för hjälpen! Den ena har lagt av nämligen och det är inte lampan eller kabelfästet till hållaren.
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Terraplane Blues</i>
Nej, denna har bara gått 10 mil på 38 år!
/ Fredrik
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
10 mil… Pyttsan! Nu fick jag av initierade källor reda på att den inte alls hade gått 10 mil utan 96 mil, vilket betyder att min leder ligan fortfarande med 9,1km/år mot 25,3km/år, eller som att min skulle ha varit av årsmodell 1902 om den skulle ha kommit upp i motsvarande 96 mil, så än så länge är det rekord… Men det lär väl bli snabbt slaget på det här forumet
Jo, jag ska försöka vara så rädd jag kan om den.

Tänkte behålla den i original, men letar efter en pakethållare som kan passa. Har inte bestämt mig ännu om det blir fram eller bak. Någon som kan hjälpa till med en åsikt om för eller nackdelar med fram- eller bakpakethållare?
Har köpt två runda backspeglar till den. Köpte först en, men ledsnade snabbt på att vissa bilar även svischade förbi som galningar på höger sida och då kör jag ändå som en syditalienare… Men nu börjar jag tycka att jag borde ha fyrkantiga istället, eftersom lyktan är fyrkantig… Så är det någon som är sugen på två runda old style-backspeglar, i princip oanvända, kan ni alltid slänga iväg ett mail.