P200E - 81

Bilder på egna hojar läggs med fördel upp här.
Post Reply
lill anders
Nybörjare
Nybörjare

P200E - 81

Post by lill anders »

Ville bara visa en bild på min "lilla" pärla från 81.

Image
bufflig
Lärling
Lärling

Post by bufflig »

Tjusig klassiskt vit P200, med smakfulla kromdetaljer! Snygg! Vad är det för baklyse du har, kan väl aldrig vara orginal? Sådant vill jag också ha:)
Terraplane Blues

Post by Terraplane Blues »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by bufflig</i>
<br />Tjusig klassiskt vit P200, med smakfulla kromdetaljer! Snygg! Vad är det för baklyse du har, kan väl aldrig vara orginal? Sådant vill jag också ha:)<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Det ser ut att vara till en smallframe. Lykthus i kromad plast, finns bl a på SIP:

http://www.sip-scootershop.com/pages/in ... etails.php

Jättestilig PX 200 för övrigt, lill anders!

/ Fredrik
Federico
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by Federico »

jag tror mer på den här:

http://www.sip-scootershop.com/pages/in ... etails.php

(sitter på tidiga SS180)

Federico
lill anders
Nybörjare
Nybörjare

Post by lill anders »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by bufflig</i>
<br />Tjusig klassiskt vit P200, med smakfulla kromdetaljer! Snygg! Vad är det för baklyse du har, kan väl aldrig vara orginal? Sådant vill jag också ha:)
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Kul att ni gilla min p,
Baklyset är lätt modifierat men det är köpt på EM scoter ,kan fynda även där.:)
bufflig
Lärling
Lärling

Post by bufflig »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by lill anders</i>
Kul att ni gilla min p,
Klart vi gillar din snygga scooter:D!

Baklyktan på EM ser ut att vara samma som Federico föreslog, den ska jag ha:D Behövdes nya hål i skärmen eller räckte det med att "modda" själva lyktan?
Federico
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by Federico »

jag tror att jag sett någon som säljer en omvinklad modifierad SS baklykta som ska passa bättre på PX, så vinkeln blir rätt. kanske ScootRS som hade den produkten

Federico
lill anders
Nybörjare
Nybörjare

Post by lill anders »

<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by lill anders</i>
Kul att ni gilla min p,
Klart vi gillar din snygga scooter:D!

Baklyktan på EM ser ut att vara samma som Federico föreslog, den ska jag ha:D Behövdes nya hål i skärmen eller räckte det med att "modda" själva lyktan?
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">hålena stämde nästan filade bara lite i dom sen fick man ju jämna till själva lyckthuset för p,n är ju ganska slät där bak:wink:
bufflig
Lärling
Lärling

Post by bufflig »

Tack för alla tipsen, snart får min PX en ännu snyggare rumpa:D
klubbo
Entusiast
Entusiast

Post by klubbo »

Federico wrote:jag tror att jag sett någon som säljer en omvinklad modifierad SS baklykta som ska passa bättre på PX, så vinkeln blir rätt. kanske ScootRS som hade den produkten

Federico
Voila!

http://scootrs.com/moreinfo.cfm?Product_ID=1283
bufflig
Lärling
Lärling

Post by bufflig »

klubbo wrote:
Federico wrote:jag tror att jag sett någon som säljer en omvinklad modifierad SS baklykta som ska passa bättre på PX, så vinkeln blir rätt. kanske ScootRS som hade den produkten

Federico
Voila!

http://scootrs.com/moreinfo.cfm?Product_ID=1283
Mais oui! Il est parfait :smile:

Den blir det, när det väl slutar att drälla halvlackade V50 i min verkstad och jag äntligen får ge mig på min kära PX :wink:
Post Reply