Om man inte lyckas få tag på regpapper på sin vespa är det helt kört då eller?? Jag vet att MHRF kan hjälpa till på något sätt men vet inte hur det går till eller vad det kostar. Är det nån som har haft hjälp av MHRF med att hitta uppgifter om fordon?? Eller måste man köpa en skrotvespa och flytta papper nummer m.m????? Snälla hjälp våren närmar sig med stormsteg..
/Stawros
Papper..
Hejsan!!
Plåtarna har försvunnit i och med en tidigare nerplockning av förra ägaren, och det finns inga papper på Vespan så jag tror inte att jag kan bestäla regbevis, men jag skall kolla upp detta. Vissa län har ju så att man kan få papper på Vespan då man söker på ramnummer men det går inte i Halland. Jag har tänkt att jag skall ner i länsstyrelsens arkiv och gräva, men har inte hunnit ännu.
/Stawros
Plåtarna har försvunnit i och med en tidigare nerplockning av förra ägaren, och det finns inga papper på Vespan så jag tror inte att jag kan bestäla regbevis, men jag skall kolla upp detta. Vissa län har ju så att man kan få papper på Vespan då man söker på ramnummer men det går inte i Halland. Jag har tänkt att jag skall ner i länsstyrelsens arkiv och gräva, men har inte hunnit ännu.
/Stawros