Bygga släp

För alla frågor rörande renovering av fordon. Främst till originalskick. Ej Vespa Smallframe!
Terraplane Blues

Post by Terraplane Blues »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Bobo</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Terraplane Blues</i> <font size="3">En ölback blir t ex nog inga problem.</font id="size3">

/ Fredrik<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Aha... du ska alltså börja ölpendla över bron.. där kom jag på dej allt :wink:

Åker moppar gratis över bron förresten eller är dom kanske inte ens tillåtna?

// Bobo<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Hoppsan... :oops: *avslöjad!*. Jo, jag har tänkt att göra det till en affärsidé och ta med mig en ölback per runda. Enligt mina beräkningar hinner man ca 15 turer per dag om man gasar på rejält (en sisådär 33-35 km/h). Det blir 15 backar!!! (Tänk så full man kan bli - varje dag!).

Nej, mopeder, cyklar och fotgängare är ej tillåtna på bron. Brokonsortiet valde bort att bygga cykel- och gångbana p g a självmordsrisken, sägs det. Däremot har jag gasat över med Primaveran många gånger. Just tunneln slår alla körupplevelser i världen, kan jag berätta! Bättre än sex!

PS. Fast idag blir det hinns det ingen öltur till Köpendanmark. Det är roligare att se MFF krossa Bajen på Malmö stadion, som kommer att ske ikväll... :D DS.

/ Fredrik
Mancino
Lärling
Lärling

Post by Mancino »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Terraplane Blues</i>

Det är roligare att se MFF krossa Bajen på Malmö stadion, som kommer att ske ikväll... :D DS.

/ Fredrik
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Ha ha ha ... Skulle inte tro det!
Terraplane Blues

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Mancino</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Terraplane Blues</i>

Det är roligare att se MFF krossa Bajen på Malmö stadion, som kommer att ske ikväll... :D DS.

/ Fredrik
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Ha ha ha ... Skulle inte tro det!<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Jag kommer att avlägga mitt vad-var-det-jag-sa-svar någon gång efter kl 21 ikväll, garanterat följt av många sådana här: :D :D :D :D :D :D :D

/ Fredrik
Bobo
Lärling
Lärling

Post by Bobo »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Terraplane Blues</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Mancino</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Terraplane Blues</i>

/ Fredrik
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Ha ha ha ... Skulle inte tro det!<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Jag kommer att avlägga mitt vad-var-det-jag-sa-svar någon gång efter kl 21 ikväll, garanterat följt av många sådana här: :D :D :D :D :D :D :D

/ Fredrik

Eller skamset radera det här inlägget.....

// Bobo
Bobo
Lärling
Lärling

Post by Bobo »

<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Mancino</i>

/ Fredrik

/ Fredrik

Vad var det du sa, sa du? :D :D :D :D :D :D :D

// Bobo
Terraplane Blues

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Bobo</i>
<br />Vad var det du sa, sa du? :D :D :D :D :D :D :D

// Bobo<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Jo, jag sa: Junior skadad, förvirrad skräptaktik av sopan Åkeby, skitväder = skitmatch. :D :D :D :D :D :D :D

/ Fredrik
Post Reply