<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by erikh</i>
<br />en vespa 50 från 57.. http://www.blocket.se/vi/11589498.htm?ca=11_s
ett klipp för den som inte redan har för många..
2x v50 '81, luna 50s<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Helt fantastiskt! Det kanske rör sig om en handbyggd förlaga sex år före starten av produktionen?
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Novis</i>
<br />Kändes som om de var lite överpris på den i Malmö med tanke på hur den i ystad såg ut. eller?<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Jag skulle inte vilja köpa någon av dem för det priset, men var och en gör ju som den vill... Den i Ystad är omlackerad, medan den i Malmö ser ut att ha originallacken kvar (vilket jag tycker är värt en del).
Ja det står ju inget om den omlackerade. Skulle den vara motorrenoverad så kanske priset är nära, men å andra sidan får man sällan tillbaka pengarna på sådant jobb. Fin färg om inte annat...
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by vespaco</i>
<br />Ni såg säkert Rallyna också? Var ni inte vilda på Rallyr därborta? Rally är ju nästan en smallframe... <hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Japp, fast de var tyvärr av fel färg, du vet. Jag ska ha en orange Rally i mycket fint originalskick (gärna i mint condition, körd av en äldre dam till kyrkan på söndagarna, alltid garagerad m m). Hojta till när du hittar en sådan...