<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Bobo</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Ola Lång</i>
<br />Amen ge dig!
En GS160 med blinkers fram å bak blir sådär snyggt!
Besiktningen ska alltid kolla ramnumret, men då dom alltid har askass koll på vart det sitter på Vespor/ Lammys så skiter dom i det ibland. Kompisen besiktigade min Touring åt mig i sommras, helt ovetande om vart det satt, dom kollade under motorkåpan där det "minsann brukar sitta" ( På PX!) och skrek sen att det var en nyimport! Men min kompis visste på råd, om nu besiktningsmannen är korkad på riktigt så... - Jamen kolla här på regplåten, här står ju chassienumret.. ( lång tystnad) -JA men där är det ju! ja då är allt ok..
"Skramlar motorn vid gaspådrag? Sätt då i större munstycken för lustgasen"
Ola B -Svensk Hastighetsförmedling
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Vaddå?? det är väl snyggt med blinkers, och så skulle den kanske bli den trafiksäkraste GS'en i Sverige..

Ta det lugnt, det var mest en naiv men lockande tanke på en möjlig genväg till reggad GS, jag har en oreggad inte helt komplett ståendes som skulle vara kul att hitta på ngt med så småningom.
// Bobo
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
hej bobo, vet du vad jag har? papper på en -63 gs 160. du har en px ram.
---------------------------------------------------------
http://www.youtube.com/watch?v=15YA0nHpGfI