<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by .Tommy.</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Federico</i>
<br />Nörden i mig säger:
1. vackra ulma-crashbågar! var rädd om dem.
2. ser ut som att fälgarna äv vända åt fel håll (om du inte har bredhalvor på båda sidor), vänd dem och du kommer att uppleva en helt annan vägållning!
3. SNYGG VESPA!
Federico
kul jag har kört 500 mil med fälgarna vända åt fel håll

ska fixa de:D
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Tjena Tommy! det är inte katastrof om båda fälgarna är vända men det ska absolut inte vara så. Däremot är en vespa med endast en fälg vänd åt fel håll en riktig skräckupplevelse, speciellt om man kör lite tuffare i kurvorna.
Handtagen och kåplisterna var grå när Vespan var ny, men det om det "ska" vara så idag är upp till dig, inget är fel med svart så länge du själv gillar det. De svarta handtagen och kåplisterna kom ca 10 år senare på Vespa så det är säkert riktiga prylar som sitter på din, men alltså inte original på din modell.
Sadeln på de Svenska var av dubbelmodell, en trekantig fram och en "bönpall" bak. Men det fanns möjlighet att välja limpa redan när din maskin var ny, men om de såg ut på samma sätt som din vet jag inte. Det finns ytterligare en variant som är vanlig i Danmark där man hade två stycken trekantsadlar, betydligt behagligare för medpassageraren
Federico