Pulverlackering

För alla frågor rörande renovering av fordon. Främst till originalskick. Ej Vespa Smallframe!
Post Reply
mavio
Lärling
Lärling

Pulverlackering

Post by mavio »

Är på jakt efter någon som kan pulverlackera ett par fälgar i stockholmsområdet. Någon som känner till vart man få det gjort till en rimlig peng? Fälgarna är utan skador och ska bara byta färg från silver till svart.
mavio
Lärling
Lärling

Post by mavio »

Pratade med intera idag och dom tog närmare 3000 för två mc-fälgar och lite billigare för scooter men jag tycker det lät svindyrt. :x Fick ett tips om kombilack och dom var trevliga som bara den och sa att dom ville ha runt 800 för båda fälgarna om jag lämnar dom blästrade. Blästrare går tydligen hem tidigt så jag ska ringa runt imorgon och höra vad blästring går på.
Bobo
Lärling
Lärling

Post by Bobo »

Kollade en grej till jobbet förra året med sthlm's industrilack i bandhagen, tyckte dom lät vettiga.

// Bobo
Federico
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by Federico »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by mavio</i>
<br />Pratade med intera idag och dom tog närmare 3000 för två mc-fälgar och lite billigare för scooter men jag tycker det lät svindyrt. :x Fick ett tips om kombilack och dom var trevliga som bara den och sa att dom ville ha runt 800 för båda fälgarna om jag lämnar dom blästrade. Blästrare går tydligen hem tidigt så jag ska ringa runt imorgon och höra vad blästring går på.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

det kan vara klurigt att blästra bort pulverlack om de är lackade så från början.

Federico
Post Reply