Stötdämpare PV?
Stötdämpare PV?
Vilka stötdämpare med hårdare fjädrar, prisvärda av god kvalite, bör man välja?:):D:):D
-
- Administrator
Jag tycker sebak har gjort ett bra jobb för mig. Men jag skjutsar inte mycket och rejsar inte. Bitubo är naturligtvis bättre, men så kostar de därefter...
/JM
--- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---
"Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away."
Philip K. Dick (1928-1982)
/JM
--- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---
"Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away."
Philip K. Dick (1928-1982)
-
- Administrator
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by fritte</i>
<br />Hittade sebak fram. Har en sebak fram på min P200, och den är jag nöjd med!
Tack för hjälpen!:):D:):D
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
jag har dålig erfarenhet av sebac, har haft två bakdämpare som tog slut väldigt fort. Carbone är min favorit i budgetklassen. Carbone framdämpare till PV har fungerat bra för mig, men jag har också hört att den kraftiga originaldämparen som piaggio tillverkade ska vara bäst (inte den som sitter på V50)
Federico
<br />Hittade sebak fram. Har en sebak fram på min P200, och den är jag nöjd med!
Tack för hjälpen!:):D:):D
jag har dålig erfarenhet av sebac, har haft två bakdämpare som tog slut väldigt fort. Carbone är min favorit i budgetklassen. Carbone framdämpare till PV har fungerat bra för mig, men jag har också hört att den kraftiga originaldämparen som piaggio tillverkade ska vara bäst (inte den som sitter på V50)
Federico
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by calle</i>
<br />Hej hej!
Om du bara vill ha hårdare kanske det räcker om du byter fjädrar?
/C
Tyvärr, de gamla är i bedrövligt skick..

<br />Hej hej!
Om du bara vill ha hårdare kanske det räcker om du byter fjädrar?
/C
Tyvärr, de gamla är i bedrövligt skick..