Sälja Lambrettamotorer

Här diskuterar vi Lambrettor!
Post Reply
onorlin
Nybörjare
Nybörjare

Sälja Lambrettamotorer

Post by onorlin »

Mors.

Det har ju diskuterats fram och tillbaka huruvida man skall sälja prylar utomlands eller ej. Jag är själv förespråkare för att våra prylar skall stanna i landet i största möjliga mån. Nu har jag haft två Motorer ute på försäljning på ssk, hör o häpna en TV200 och en TV175 -motor men inte ett svar. Hur fan skall jag göra, jag tänker fan inte skänka bort dem???

/Oscar:cry:
Hedge
Trollkarl
Trollkarl

Post by Hedge »

Tror inte att du behöver vara orolig för arga blickar Oscar. Sist vi sågs så livnärde du dig inte direkt på att spekulera i Lambrettamotorer. Det är iallfall min uppfattning om vad som är OK eller inte.

Mvh

Guran

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by onorlin</i>
<br />Mors.

Det har ju diskuterats fram och tillbaka huruvida man skall sälja prylar utomlands eller ej. Jag är själv förespråkare för att våra prylar skall stanna i landet i största möjliga mån. Nu har jag haft två Motorer ute på försäljning på ssk, hör o häpna en TV200 och en TV175 -motor men inte ett svar. Hur fan skall jag göra, jag tänker fan inte skänka bort dem???

/Oscar:cry:
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Bättre sörja den kolv som skar
Än aldrig trimma en motor
fritte
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by fritte »

Se i första hand till att du får det pris du begär, gärna lite mera, och att affären sker i önskvärd tid.

:D:D:D:D:D
onorlin
Nybörjare
Nybörjare

Post by onorlin »

Jag känner att jag gjort ett ärligt försök att avyttra dem men har inte fått ett enda svar så nu försöker jag på annan ort.
henrikborjeson
Mästare
Mästare

Post by henrikborjeson »

Hej

Hej

Har du 2 motorer som du försökt att sälja på hemmaplan i två veckor utan att någon nappar tycker jag att hemma-scooteristerna har bränt sin chans. Se bara till att du får ordentligt betalt när/om du exporterar så inte någon mellanhand tar hela förtjänsten.

För mig är det en milsvid skillnad mellan att aktivt köpa in saker med export som enda syfte och att som sista utväg sälja grejor man vill bli av med utomlands - även om båda varianterna är fullt legala.

För att travestera Idol: "Du sitter säkert" :-)

/Henrik
Roberto

Post by Roberto »

maila mig om motorerna jag är intresserad..
jag har en 200 utan rätt motor.
Post Reply